Често задавани въпроси

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате.

В случай, че се спрете на някой от нашите продукти, то тогава с цел по – добро обслужване и улеснение на поръчката, регистрацията е препоръчителна. Тя е еднократна. Регистрацията не ви абонира автоматично за информационния бюлетин. Това означава, че няма да получавате нформационни съобщения от нас освен ако изрично не поискате това.

Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка онлайн като гост или с регистрация в сайта на Extensions.bg.
Попълнете коректно данните си и изберете продуктите си. На оставения от Вас имейл адрес ще получавате информация относно движението на поръчката Ви.

Условия за доставка

Доставката за България се извършва от куриерска фирма Еконт и цените са както следва:
– До всички населени места в България при поръчка ДО 200.00 лв. – 6 лв. Безплатна доставка при поръчка НАД 200.00 лв.
– За поръчки с адрес на доставка извън България цените на доставка се калкулират в процеса на поръчката.

Доставките се извършват от 8.00 ч до 18.00 ч в работни дни и в събота до 12.00 ч. Доставката на поръчките се изпълнява до 2 (два) работни дни, считано от датата на заявката, ако е направена до 15:00 часа. Ако заявката е направена след този час, за начало се взима следващия работен ден.

С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

Онлайн магазин Extensions Boutique използва куриерските услуги на фирма Еконт.

Имате ли магазин, където мога да закупя продуктите предлагани от Extensions Boutique?

Търговската дейност на магазина се осъществява само онлайн.

Какви са условията за отказ и рекламация на закупена стока от Extensions Boutique?

На основание чл.55, ал.1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП) КЛИЕНТЪТ в 14 – дневен срок от доставката има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор, като върне поръчаната стока при следните условия:
– КЛИЕНТЪТ предварително писмено да информира ДОСТАВЧИКА на следният имейл адрес: salesmodame@gmail.com, че на основание чл.55, ал.1 ЗЗП се отказва от договора, като задължително посочи: кога и къде ще върне стоката и банкова сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него сума на върнатата стока.
 – Поставената от производителя оригинална опаковка на стоката да не е повредена и да не е нарушена цялостта на поставени от ДОСТАВЧИКА защитни стикери.
 – Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на КЛИЕНТА. До момента на обратното предаване на стоката от страна на КЛИЕНТ на ДОСТАВЧИКА, рискът от случайното й повредждане се носи изцяло от КЛИЕНТА. В случай, че КЛИЕНТЪТ се възползва от правото си по чл.55, ал.1 ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по-горе условия, ДОСТАВЧИКЪТ се задължава да му възстанови заплатената сума по банков път, в срок от четиринадесет работни дни от връщането на стоката. При наличие на проблем относно закупен продукт, може да се свържете с представител на онлайн магазина на телефон:0879 325 230. При констатация на дефектен продукт, Таргет Финанс ЕООД се ангажира той да бъде подменен с нов като транспортните и други разходи по получаване и връщане на стоката са за сметка на Доставчика. 

За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?

Продуктите се изпращат за сметка на клиента към Таргет Финанс ЕООД и се връщат обратно към клиента за сметка на Таргет Финанс ЕООД .

По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?

Възстановяването на заплатените суми става единствено по банков път.

Възможно ли е разминаване в цвета на продукта, с този на снимката й в действителност?

Снимките, които презентират продуктите, представят възможно най-точно цветовете им, въпреки всичко поради различия в електронните устройства на всеки клиент е възможно известно несъответствие с цветовете, заради което онлайн магазин Extensions Boutique  не поема отговорност.

Мога ли да направя промени по поръчката си?

След като сте изпратили Вашата заявка, тя се приема автоматично от наш представител. Именно за това промени по поръчката не са желателни. Но, ако все пак корекцията е необходима, то задължително се свържете с онлайн магазина най-късно до 1 час след изпращането на заявката.